Veilige uitwisseling van gegevens.
Actueel inzicht in uw onderneming.
Minder fouten in de administratie.
Geen stress voor de btw-aangifte.
Kansen benutten dankzij proactief advies.
Digitaal bonnen en facturen aanleveren en online documenten accorderen: als ondernemer kunt u tijd besparen én efficiënter werken door online samen te werken met AD-Vi als uw boekhouder. Wat levert dit u op als ondernemer, naast efficiëntie en tijdwinst?
1. Veilige uitwisseling van gegevens
Als u als ondernemer online met AD-Vi gaat samenwerken, maken wij samen afspraken over de taakverdeling. U kunt via de boekhoudsoftware bijvoorbeeld bonnetjes en inkoopfacturen uploaden en verkoopfacturen opstellen. Deze komen dan direct in uw administratie te staan. Ons kantoor kijkt mee en zorgt onder meer voor de btw-aangifte en jaarafsluiting.
2. Actueel inzicht in uw onderneming
Weet u hoe uw bedrijf er precies voor staat? Of heeft u daar tussentijdse cijfers voor nodig? Door online samen te werken, heeft u op elk moment direct toegang tot de actuele cijfers van uw onderneming. Wat was de omzet in de afgelopen maand? Wie zijn uw beste klanten? En welke facturen staan nog open? U vindt alle informatie real-time terug. Overal waar u bent, heeft u via internet direct inzicht in de financiële positie van uw bedrijf. Zo kunt u weloverwogen strategische besluiten nemen voor uw onderneming, gebaseerd op de actuele stand van zaken.
3. Minder fouten in de administratie
Bij het handmatig overnemen van bonnen of facturen is een foutje snel gemaakt. Werkt u online samen met AD-Vi? Dan worden gegevens grotendeels automatisch verwerkt, waardoor de kans op invoerfouten aanzienlijk wordt verkleind. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om online facturen op te stellen, die direct worden verwerkt in de administratie.
4. Geen stress voor de btw-aangifte
Moet uw boekhouder u aan het einde van een kwartaal steeds herinneren aan de aanlevering van gegevens om op tijd btw-aangifte te kunnen doen? Als u online gaat samenwerken, hoeft dat niet meer. Als u ervoor zorgt dat bonnen en facturen direct in de administratie komen te staan, voorkomt u piekdrukte aan het einde van iedere aangifteperiode. Dag, aangiftestress!
5. Kansen benutten dankzij proactief advies
Als de gegevens van uw onderneming compleet en actueel zijn, kan ons administratiekantoor sneller afwijkingen, kansen of bedreigingen signaleren en u daarover informeren en adviseren. Zo kunt u snel inspelen op kansen en risico’s. Neemt de vraag naar product X de laatste maanden sterk toe? Of heeft u dit jaar bijvoorbeeld nog ruimte om binnen de werkkostenregeling onbelast tablets beschikbaar te stellen voor werknemers? Wij kijken met u mee en kunnen u proactief adviseren.
Meer weten? Bent u op zoek naar deskundig financieel advies of hulp bij uw boekhouding? Neem dan contact op met ons NOAB-kantoor te Veldhoven en vraag naar de mogelijkheden.